Piłkarska Liga Mistrzów 2022/2023 rozpoczęła się 6 września br. W Polsce wszystkie mecze transmituje Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane są w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1 - stacja w środowe wieczory nadaje po jednym wybranym meczu każdej kolejki).
Średnia widownia sześciu pierwszych meczów pokazanych w Jedynce w okresie od 7 września do 2 listopada br. wyniosła 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się mecz Ligi Mistrzów z 7 września, w którym FC Barcelona (z udziałem polskiego piłkarza Roberta Lewandowskiego) pokonała FC Viktoria Pilzno wynikiem 5 do 1. Spotkanie w TVP1 oglądało średnio 1,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 17,06 proc.
Dla porównania, rok temu Ligę Mistrzów w TVP1 śledziło średnio o 150 tys. widzów mniej. W okresie od 15 września do 3 listopada było to 1,15 mln osób. Przełożyło się to na 9,93 proc. udziału w 4+, 10,65 proc. w 16-49 oraz 10,33 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ryanair-wystawil-robert-lewandowski-bilet-powrotny-monachium,7169750820722817a ##











