Piłkarska Liga Mistrzów 2021/2022 odbywała się w okresie od 14 września ub.r. do 28 maja br. W Polsce wszystkie mecze transmitowała Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane były w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1 - stacja w środowe wieczory nadawała po jednym wybranym meczu każdej kolejki, wyjątkowo finał odbył się w sobotę, 28 maja).
Średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w Jedynce w okresie od 15 września 2021 roku do 28 maja 2022 roku wyniosła 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-final-liga-mistrzow-pilka-napis-pokoj-liverpool-real-madryt,7169855555405441a ##
Zdecydowanie największą popularnością cieszył się finałowy mecz Ligi Mistrzów, który odbył się w zeszłą sobotę. Spotkanie zakończyło się zwycięstwem Realu Madryt, który pokonał Liverpool F.C. wynikiem 1 do 0. Spotkanie w TVP1 oglądało średnio 2,62 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 23,44 proc.

Dla porównania, w poprzednim sezonie Ligę Mistrzów w TVP1 śledziło średnio o 40 tys. widzów więcej. Było to 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 10,55 proc. udziału w rynku w 4+, 11,36 proc. w 16-49 oraz 10,79 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-liga-mistrzow-plan-relacji-umowa-do-2023-roku,7170123778586753a ##











