1,65 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 4”, TVN liderem w 16-49

Czwarty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,65 mln osób. W porównaniu do trzeciego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 360 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 25,46 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,65 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 4”, TVN liderem w 16-49
fot. tvn

„MasterChef Junior 4” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 9,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-podnosi-ogladalnosc-tvn7-stabilny-i-wysoki-udzial-w-rynku-to-z-pewnoscia-sukces,7171081153968257a ##

Największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,03 mln osób.

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej trzeciej edycji talent-show stracił 360 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,01 mln osób, a ich udział wynosił 12,91 proc. w 4+, 17,99 proc. w 16-49 oraz 14,82 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-29-kwietnia-5-maja-polsat-lider-tvp2-do-gory,7171078361225345a ##

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 4” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 15,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych”. Drugi był Polsat (10,29 proc.; „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,07 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN względem poprzedniego sezonu utrzymał pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja była druga.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 25,46 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 31,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Czwartą edycję talent-show wygrała 11-letnia Paulina Foremny z Wrocławia.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Już wiadomo, że w jesiennej ramówce TVN pokaże ósmą edycję „MasterChefa” z udziałem dorosłych uczestników. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że w tym tygodniu startują zdjęcia do tego programu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-kwiecien-2019-fakty-liderem,7171078801442945a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa