„MasterChef Junior 4” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 9,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-podnosi-ogladalnosc-tvn7-stabilny-i-wysoki-udzial-w-rynku-to-z-pewnoscia-sukces,7171081153968257a ##
Największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,03 mln osób.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej trzeciej edycji talent-show stracił 360 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,01 mln osób, a ich udział wynosił 12,91 proc. w 4+, 17,99 proc. w 16-49 oraz 14,82 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-29-kwietnia-5-maja-polsat-lider-tvp2-do-gory,7171078361225345a ##
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 4” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 15,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych”. Drugi był Polsat (10,29 proc.; „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,07 proc.; gł. filmy fabularne).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN względem poprzedniego sezonu utrzymał pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja była druga.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 25,46 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 31,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Czwartą edycję talent-show wygrała 11-letnia Paulina Foremny z Wrocławia.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
Już wiadomo, że w jesiennej ramówce TVN pokaże ósmą edycję „MasterChefa” z udziałem dorosłych uczestników. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że w tym tygodniu startują zdjęcia do tego programu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-kwiecien-2019-fakty-liderem,7171078801442945a ##











