10,57 mln widzów meczu Polska-Argentyna w TVP1, TVP Sport i TVP 4K

Środowy mecz MŚ w piłce nożnej pomiędzy Polską a Argentyna na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 10,57 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia przegranego spotkania przez reprezentację Polski (wynikiem 2 do 0) pokazanego w TVP1 wyniosła 8,48 mln osób. Przełożyło się to na 52,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 59,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 56,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,42 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 8,88 proc., 7,25 proc. i 8,24 proc. udziału (stacja transmitowała wspólnie także mecz Arabia Saudyjska-Meksyk). Dodatkowo w TVP 4K było to 666 tys. osób (4,15 proc., 5,36 proc. i 5,34 proc. udziału).

Łącznie mecz śledziło 10,57 mln widzów

Łączna widownia pojedynku Polska- Argentyna na trzech antenach Telewizji Polskiej wyniosła 10,57 mln osób (65,96 proc., 71,62 proc. i 69,61 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-mundial-hity-kto-komentuje-plan-relacji,7169736790369921a ##

Przynajmniej przez 1 minutę mecz oglądało 13,69 mln widzów w 4+ na głównej antenie, 4,50 mln w stacji sportowej oraz 1,87 w kanale 4K.

grafika

Z analizy danych widowni meczu minuta po minucie wynika, że TVP1 przez cały czas transmisji była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego.

Widownia meczu podczas pierwszej połowy charakteryzowała się wzrostem oglądalności niemal z minuty na minutę. W szczytowym momencie (o godz. 20.47 - końcówka pierwszej połowy) spotkanie w TVP1, TVP Sport i TVP 4K śledziło 12,05 mln osób. Na początku drugiej połowy również obserwowano wzrosty widowni, chociaż po pierwszym golu Argentyny oglądalność meczu chwilowo spadła. Lekką dynamikę spadkową zaobserwować można podczas drugiej części drugiej połowy spotkania.

grafika

Dla porównania, pierwszy mecz reprezentacji Polski (z Meksykiem) we wtorek, 22 listopada br. śledziło na trzech antenach 8,58 mln osób, a jego udziały wyniosły odpowiednio 61,69 proc., 65,94 proc. i 65,89 proc. (z czego 6,47 mln w TVP1, 1,84 mln w TVP Sport i 268 tys. w TVP 4K).

Z kolei drugie spotkanie (z Arabią Saudyjską) w sobotę, 26 listopada na trzech stacjach miało 8,86 mln osób (70,67 proc., 72,25 proc. i 72,72 proc. udziału), z czego 6,60 mln w TVP1, 1,78 mln w TVP Sport i 476 tys. w TVP 4K.

1,9 mln widzów na platformie TVP Sport

Mecz Polska-Argentyna na portalu i w aplikacjach TVP Sport oglądało 1,9 mln osób, o 0,2 mln więcej niż spotkanie z Arabią Saudyjską. - Idealnie nie było, wiem i przepraszam - zaznaczył Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w Telewizji Polskiej.

Mundial na wyłączność w TVP

Tegoroczne Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbywają od 20 listopada do 18 grudnia br. w Katarze. W Polsce pełne prawa do transmisji imprezy ma Telewizja Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-mundial-tvp1-tvp2-tvp-sport-tvp-4k-ogladalnosc,7169737282901633a ##

Meczowe spotkania pokazane są na żywo w TVP1 lub TVP2, TVP Sport i TVP 4K oraz w internecie. Wśród komentatorów znajdują się: Jacek Laskowski, Dariusz Szpakowski (to jego ostatni mundial), Robert Podoliński, Przemysław Pełka, Kazimierz Węgrzyn, Maciej Iwański, Marcin Żewłakow, Mateusz Borek, Janusz Michallik, Sławomir Kwiatkowski i Kamil Kosowski.

Polska zagra w 1/8 finału, rywalem Francja

Reprezentacja Polski po zakończeniu fazy grupowej mundialu zajęła drugie miejsce w grupie C (z wynikiem 4 pkt. po remisie z Meksykiem, wygranej z Arabią Saudyjską i przegranej z Argentyną).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące