„W rytmie serca” straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam

Czwarty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 370 tys. widzów mniej niż druga odsłona produkcji pokazywana rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 20,35 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„W rytmie serca” straciło 370 tys. widzów. 20,35 mln zł z reklam

„W rytmie serca 4” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 24 lutego do 19 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 11,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek - zgromadził on przed telewizorami 2,04 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przyjaciolki-polsat-pokaze-14-sezon-serialu-kiedy-emisja,7171069898172545a ##

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Blondynkę” i „Stulecie Winnych”, osiągała 16,63 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef Junior”; 9,04 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,53 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce trzecie.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji serialu wyniosły 20,35 mln zł. Z kolei premierowe odcinki drugiego sezonu zarobiły z reklam 25,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kabaret-na-zywo-program-stracil-210-tys-widzow,7171074371586177a ##

„W rytmie serca” to serial, w którym widzowie w każdym odcinku poznają dwie historie - medyczną i kryminalną. Uwikłani są w nie pacjenci i często, wspierani przez lokalną policję, lekarze. Akcja dzieje się w Kazimierzu Dolnym.

W czwartym sezonie serialu występują: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Polk, Piotr Fronczewski, Antoni Pawlicki, Elżbieta Romanowska i Dariusz Toczek. Do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Michalina Sosna, Aleksandra Domańska, Piotr Nerlewski, a gościnnie ponownie występuje Marcin Rogacewicz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-twoja-twarz-brzmi-znajomo-wiosna-2019-polsat-liderem,7171069910394497a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online