Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że siedemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 4 marca do 20 maja br.) śledziło średnio 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,45 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 4 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,36 mln oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milosc-na-pierwsza-strone-komedia-romantyczna-polsat-obsada-premiera,7170187248821889a ##
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 13,04 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 11,13 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Na sygnale”; 7,79 proc.).
Polsat był już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 23,15 mln zł. Dla porównania, piętnasty sezon zarobił z reklam 20,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-mecenas-porada-drugi-sezon-kto-zagra-fabula,7170199674394241a ##











