Średnia oglądalność odcinków 14. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 do 22 marca br., wyniosła 796 tys. widzów, co przełożyło się na 5,98 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-o-mnie-sie-nie-martw-10-serial-tvp2-strata-widzow,7171100384220801a ##
Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 670 tys. osób. Drugi z nich miał 810 tys. oglądających, a trzeci - 907 tys.

W porównaniu do wiosny ub.r. widownia serialu spadła o 360 tys. osób. Dwunastą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 2 do 23 marca ub.r.) śledziło średnio 1,16 mln osób przy udziałach na poziomie 7,98 proc. w 4+, 9,86 proc. w 16-49 oraz 9,29 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-za-marzenia-serial-tvp2-stracil-widzow,7171101186823809a ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest Polsat, nadający wówczas gł. „Taniec z gwiazdami”, co daje mu 17,68 proc. udziału. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 11,31 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy i The Wall. Wygraj marzenia; 5,54 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest trzecia.












