TVP1 liderem w listopadzie, TVN wyprzedził TVP2 i Polsat. Mecz Polska-Węgry hitem

Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w listopadzie br. była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN umocnił się na pierwszym miejscu. Największą widownię zgromadziły eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022 z Węgrami, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2021 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem listopada 2020 roku zmniejszył się o 7,58 proc. i wyniósł 9,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

TVN wyprzedził TVP2 i Polsat

Z czwartego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 9,63 proc. do 8,31 proc.

Podium uzupełnia Polsat, który przed rokiem był drugi. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,88 proc. (w dół o 2,23 proc.). Czwarta była TVP2, która spadła z trzeciej lokaty (stacja miała 7,87 proc. udziału; + 1,55 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,28 proc. w listopadzie 2020 roku do 33,20 proc. w listopadzie 2021 roku.

Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 19,25 pkt. proc. do 5,08 proc. Na szóstą lokatę spadło TVN24 (stacja miała 4,93 proc. udziału; - 18,51 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (1,63 proc.; w dół o 29,74 pkt. proc.).

grafika

TVN umocnił się na pozycji lidera w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,39 proc., po wzroście o 6,89 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zmniejszył się o 9,08 proc. do 8,31 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (- 6,64 proc. do 5,91 proc.). Czwarta była TVP1 (- 0,68 proc. do 5,87 proc.).

Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 11,24 proc. do 4,58 proc.).

grafika

W grupie wiekowej 16-59 liderem też był TVN (do góry o 3,45 proc. do 9,29 proc.).

grafika

Mecz Polska-Węgry, „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

W listopadzie najwięcej widzów zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Węgrami, który w TVP1 15 listopada oglądało 3,60 mln widzów, co przełożyło się na 26,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był serial „M jak miłość”. Odcinek serialu (nadany 16 listopada) w TVP2 śledziło 3,59 mln osób (26,41 proc. udziału).

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP1 7 listopada miał 3,58 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,11 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 28 listopada na antenie stacji obejrzało 3 mln widzów (20,69 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, który zgromadził 2,79 mln widzów (emisja 11 listopada; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,75 mln oglądających (17 listopada), a 13. były „Wydarzenia” - 2,26 mln (14 listopada).

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 9 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Sześć lokat należało do programów TVN, cztery - do TVP2, a jedna - do Polsatu.

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online