53 tys. widzów śledzi „TVP3 Info” w TVP3

Po niemal miesiącu emisji nowe pasmo „TVP3 Info” ogląda średnio 53 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia wydań nowego pasma „TVP3 Info”, wyemitowanych w okresie od 15 września do 17 października 2022 roku wyniosła 53 tys. osób.

Udział TVP3 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 1,11 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-16.10 (w pierwszym tygodniu także w sobotę miedzy 12.00 a 14.30). Oglądać można ją w ramach pasm trwających z reguły między 10 a 30 minut przedzielanych innymi audycjami.

Najwięcej widzów przyciągnęło wydanie „TVP3 Info” pokazane 29 września o 14.00. Śledziło je średnio 112 tys. osób.

grafika

Sokołowska i Rogalski wśród gospodarzy

Codzienny cykl „TVP3 Info” to drugi - obok TVP Info - ogólnopolski program w Telewizji Polskiej o charakterze informacyjnym, z relacjami na żywo oraz transmisjami z lokalnych wydarzeń. Nowe pasmo przygotowuje zespół blisko 30. osób, złożony z dziennikarzy, operatorów montażystów i techników Telewizyjnej Agencji Informacyjnej oraz z ośrodków regionalnych TVP.

Nowy projekt to pomysł byłego prezesa TVP Jacka Kurskiego. Za jego produkcję dla TVP3 odpowiada TAI.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-platforma-cyfrowa-lista-kanalow-tvp3-warszawa-hd-tvp3-dekodery-iptv,7169758456333953a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia