Oglądanie tu i tam w nowej kampanii Publicis dla Orange

Warszawa, 3 stycznia 2014 r. – O rany! Renia z tabletem w kąpieli ogląda operę mydlaną, Rozum zajął laptop, ponieważ ogląda teleturniej, a Serce ogląda telewizję w komórce. Najnowsza kampania agencji Publicis dla Orange z udziałem popularnych bohaterów informuje o wielkiej wyprzedaży rozrywki w Orange. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, Internecie i w kinach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„W Orange można oglądać swoje ulubione programy gdzie się chce i kiedy się chce. Wystarczy skorzystać z oferty Neostrady lub FunPack HD, by w prezencie otrzymać pakiet telewizji Tu i Tam za darmo. Dzięki niemu z rozrywki można korzystać w dowolnym miejscu domu, nawet w komórce, z czego Rozum, Renia i Serce już skrupulatnie korzystają.” – powiedział Paweł Merecz, Creative Director z agencji Publicis.

O tym, co i komu obniża telewizja oraz z której komórki musi korzystać Serce przekonają się telewidzowie kanałów należących m.in. do stacji: TVP, TVN, Polsat. Dłuższą, trzydziestosekundową wersję spotu, obejrzą użytkownicy serwisów YouTube i Facebook oraz osoby, które w najbliższym czasie wybiorą się do kina.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Anna Nowicka (Art Director), Adam Niezgoda (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.

Więcej informacji udziela:

Monika Zaręba

Account Director

Publicis Poland

Tel.: +48 (22) 319 36 14

e-mail: monika.zareba@publicis.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów