Ogłoszenia motoryzacyjne na Allegro widoczne bez opłat w AutoCentrum i Ceneo

Allegro poszerzyło dostępność ogłoszeń motoryzacyjnych zamieszczanych w tym serwisie. Oferty opublikowane na Allegro są bez dodatkowych opłat widoczne na dwóch dodatkowych platformach - w serwisie AutoCentrum oraz w porównywarce Ceneo.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Ogłoszenia motoryzacyjne na Allegro widoczne bez opłat w AutoCentrum i Ceneo

Jak wyjaśnia Allegro AutoCentrum.pl to jeden z najpopularniejszych portali motoryzacyjnych w Polsce. Istnieje od 2000 r. i co miesiąc odwiedza go 6 mln unikalnych użytkowników zainteresowanych kupnem lub sprzedażą auta.

Ceneo z kolei umożliwia użytkownikom łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert. Współpraca tych dwóch platform z Allegro mają przynieść użytkownikom wiele korzyści. Według zapowiedzi skorzystają nie tylko nowi ogłoszeniodawcy, ale również dotychczasowi, których ogłoszenia motoryzacyjne są już dostępne na Allegro. Wszystkie ogłoszenia z kategorii Motoryzacja trafią również na AutoCentrum.pl i Ceneo.pl.

- To duże ułatwienie, na którym zyskają zarówno użytkownicy indywidualni, jak i biznesowi m.in. komisy samochodowe czy autoryzowani dealerzy. Bez podwyższenia obecnej ceny za wystawienia ogłoszenia, zwiększy się zasięg dotarcia do potencjalnych klientów. To także ułatwienie dla kupujących, którzy mają teraz większy wybór i możliwości porównania pojazdów - wyjaśnia w komunikacie Jarosław Majdan, dyrektor kategorii Ogłoszenia i usługi w Allegro. Oferty z Allegro będą nie tylko zamieszczane na stronach ogłoszeń AutoCentrum.pl, ale będą również widoczne w artykułach, testach czy na stronach opinii o danych modelach samochodów. Jeśli czytelnik będzie zainteresowany danym pojazdem będzie mógł przejść do oferty klikając link „Ogłoszenie pochodzi z Allegro.pl".  Z kolei użytkownicy AutoCentrum będą mogli wybrać Allegro jako serwis w którym zostanie opublikowana oferta sprzedaży. Klienci Ceneo również przeniosą się do Allegro jednym kliknięciem.

Jak podaje Allegro Polacy wpisują zapytania motoryzacyjne w tym serwisie blisko 20 tys. razy na godzinę. Poszukują przede wszystkim znanych marek samochodowych, takich jak Audi (ponad 1,65 mln wyszukiwań miesięcznie), BMW (ponad 1,5 mln wyszukiwań), Mercedes (1,15 mln wyszukiwań) oraz Ford, Opel, Fiat, Toyota, Volvo, Renault, Volkswagen, Peugeot czy Skoda.

- Dla podmiotów profesjonalnych wprowadziliśmy ceny ogłoszeń na znacznie niższym poziomie niż dotychczas. Dealerzy i komisy samochodowe mogą zaoszczędzić w stosunku do cen rynkowych, a cena za 1 ogłoszenie na 10 dni może spaść nawet do 4 zł brutto - tłumaczy Jarosław Majdan.

Od końca lipca 2016 roku do końca 2017 r. Allegro osiągnęło 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego właściciela, pracuje w niej 1,7 tys. osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"