Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły 2004

Na tegoroczny Festiwal nadesłano 357 prac od 68 agencji, firm i instytucji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to znacznie większa ilość prac niż w roku ubiegłym.

Można śmiało powiedzieć, że tegoroczny konkurs spotkał się z większym niż w ostatnich latach zainteresowaniem. Poza stałymi uczestnikami Festiwalu, zgłosili się do konkursu także nowi. Dobrym pomysłem było na pewno stworzenie osobnej konkurencji dla kampanii reklamowych.

Rekordową liczbę prac w historii swojego udziału w Złotych Orłach, bo aż 41 nadesłała agencja PZL; McCann-Erickson - 23 prace; Gruppa66 Ogilvy - 21 prac, Firma Reklamowa KUC z Krakowa - 18 prac, Euro RSCG Warsaw, Nos BBDO oraz G7 - po 17; Paralotna - 16; J. Walter Thompson Parintex - 14 oraz DDB Warszawa - 12 prac

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online