Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic

Firma Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową nowości ze swojego portfolio - okna Prismatic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic

Wideo w formie animacji pokazuje model okna Prismatic przez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najlepsze cechy produktu.

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

- Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Oknoplast jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu - okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu Grupy Oknoplast.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa,

Za komunikację kampanii odpowiada 24/7Communication. Za przygotowanie spotów odpowiada dział Kreacji Marketingowej Oknoplast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"