OKNOPLAST Running Team po raz kolejny w Biegu Wielkich Serc

W niedzielę 13 stycznia odbył się już siódmy Bieg Wielkich Serc w Krakowie organizowany w ramach zbiórki na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w zeszłym roku, wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele OKNOPLAST, jednego z największych przedsiębiorstw w Małopolsce, tworzący grupę biegową OKNOPLAST Running Team. W dniu finału zbiórki na linii startowej biegu charytatywnego pojawiło się 871 osób gotowych do wsparcia działań organizacji. Czekała na nich 5-kilometrowa trasa wzdłuż bulwarów wiślanych, którą najszybsi uczestnicy wydarzenia pokonali w nieco ponad 15 minut. W inicjatywę po raz kolejny zdecydowała zaangażować się drużyna OKNOPLAST Running Team, która zaprezentowała się w sześcioosobowym składzie. Wszystko, aby wesprzeć akcję na rzecz wyposażenia specjalistycznych oddziałów dziecięcych II i III stopnia referencji, czyli tych placówek medycznych, które zapewniają opiekę najciężej chorym. – Jesteśmy dumni, że nasz OKNOPLAST Running Team stał się częścią inicjatywy pomagającej najmłodszym i potrzebującym. To są wartości bliskie całej naszej firmie, dlatego od lat wspieramy działania fundacji i w tym roku także bierzemy udział w licytacjach – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Bieg Wielkich Serc stanowi inaugurację sezonu dla naszej drużyny, która trenuje cały rok, niezależnie od pogody. Trudno wyobrazić sobie lepszy początek. Wszystkim uczestnikom dziękujemy więc i gratulujemy, życząc jednocześnie biegowych sukcesów. OKNOPLAST Running Team zajął drużynowo ósme miejsce spośród wszystkich grup biorących udział w akcji. Z całej ekipy najszybciej na mecie znalazł się Wojciech Baran, zajmując wysokie 14 miejsce. Maraton pomocy się nie kończy Finał zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy co roku organizowany jest w drugą niedzielę stycznia. Podczas inicjatywy powstaje ok. 1700 sztabów w kraju i za granicą z 120 tys. wolontariuszy wspierającymi fundację w organizacji wydarzenia, a wielu z nich gra z Orkiestrą od wielu lat. Działalność na rzecz fundacji jest już tradycją również dla Grupy OKNOPLAST, która współpracowała m.in. z centrum rekreacyjno-edukacyjnym Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym się w obchody finału w regionie. W zeszłym roku firma przekazała także na licytację unikalne gadżety znanych drużyn sportowych, stanowiące trofeum dla każdego kibica – koszulkę Interu Mediolan oraz szalik Olympique Lyon z czasów sponsorowania ich przez OKNOPLAST. OKNOPLAST press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+