Kampania Oknoplast stanowi kontynuację strategii "Światy Oknoplast", rozwijanej od 2021 roku.
- Świat PILARa to przede wszystkim opowieść o równowadze – między minimalistycznym designem a zaawansowaną technologią, między sztuką a inżynierią, między dynamiką zmian czasów w jakich żyjemy, a spokojem, którego każdy poszukuje. To narracja aspiracyjna, skierowana do tych, którzy w codziennych przedmiotach poszukują nie tylko użyteczności, ale także ciszy, balansu i porządku wpisanego w formę - podkreśla Jonasz Wiercioch, kierownik działu kreacji marketingowej Oknoplast.
Poznaj okno PILAR - przełomowe połączenie estetyki i technologii

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (emisja 16-sekundowego spotu w Polsat, TVN, TVP, w tym programy tematyczne i śniadaniowe), digital (Google, Instagram, TikTok, Pinterest, LinkedIn, YouTube), portale lifestyle i wnętrzarskie, ogólnopolskie portale informacyjne oraz PR.
Koncepcja kreatywna kampanii oraz strategia launchu produktu zostały opracowane wewnętrznie przez dział kreacji marketingowej Oknoplast, co podkreśla niezależność i wizję twórczą marki. Spot reklamowy powstał we współpracy ze studiem produkcyjnym Ars Thanea, które odpowiada za realizację wizualną konceptu kreatywnego.
Kampania potrwa od 13 października do 15 listopada.











