Oko na eko - kampania autopromocyjna Cityboard Media

Ruszyła autopromocyjna kampania Cityboard Media, promująca dostępnew ofercie firmy ekskluzywne nośniki typu superbacklight, którezyskały nowe oświetlenie w postaci ekologicznych diod LED.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem "Oko na eko" promuje sieć superbacklightów:nowoczesnych, luksusowych urządzeń reklamowych o powierzchni 12x4m. Wykorzystane w niej będą dwa plakaty: jedna wersja pojawi się nadostępnych w ofercie Cityboard Media superbacklightach, a druga nasupercityboardach 12x4 m.

Działania autopromocyjne obejmą również internet i potrwają dokońca stycznia 2009 r.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online