Okocim - nowa marka

Kanałem komunikacyjnym jest "spontaniczne rekomendacje znawców dobrego okocimskiego piwa"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na sklepowych półkach dostępne jest nowe piwo Okocim. Choć pojawieniu się produktu nie towarzyszy intensywna kampania promocyjna, o fakcie tym doskonale wiedzą wytrawni koneserzy złocistego trunku. OKOCIM wprowadzono właśnie z myślą o nich. Kanałem komunikacyjnym nie jest spot telewizyjny czy reklama prasowa lecz przekaz ustny - spontaniczne rekomendacje znawców dobrego okocimskiego piwa.

Okocim zastąpił na sklepowych półkach Okocim Jasne Pełne. Jego smak oparty jest na sprawdzonej, oryginalnej okocimskiej recepturze. Piwo zawiera 12,5% ekstraktu i 5,8% alkoholu. Dostępne jest w butelce zwrotnej i puszce o pojemności 500 ml, a stylistyka opakowania nadaje marce wyrazisty charakter i zdecydowanie wyróżnia ją spośród innych piwnych produktów. Nowa, atrakcyjna szata graficzna z pewnością zachęci konsumentów do sięgnięcia po nowy OKOCIM.

W swoim założeniu jest to piwo dla wybranych, dla koneserów. Jego wprowadzenie oparte jest na nieformalnej komunikacji - "famie", która nie ma nic wspólnego z komercyjnym przesytem reklamowym. Przy launchu tego produktu stawiamy na rekomendacje samych konsumentów podawane z ust do ust - to najskuteczniejsza "reklama" - mówi Arkadiusz Dobosz, senior brand manager w Carlsberg Okocim S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele