Startująca właśnie kampania Okocimia Premium Mocne pokazuje, jak browar warzący to piwo działał w XIX wieku. W 30-sekundowej reklamie młody adept browarnictwa przechodzi specjalną próbę, by dołączyć do grona wtajemniczonych w sztukę warzenia piwa.
Przekaz pod hasłem „Wszystko dla przyjemności od 1845 roku” ma odzwierciedlać oddanie i pasję okocimskich piwowarów, przejawiające się w niepowtarzalnym smaku Okocimia Premium Mocne. Obecna kampania kontynuuje koncepcję kreatywną reklamy Okocimia emitowanej wiosną br. (więcej na ten temat).
W ramach akcji spot jest nadawany w kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4) oraz tematycznych (TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.












