Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"

20 maja br. wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler. W spotach pojawia się ambasador marki - siatkarz Zbigniew Bartman.

kl
kl
Udostępnij artykuł:
Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"

Kampania reklamowa limonkowego piwa Okocim Radler, które pojawiło się w sprzedaży w kwietniu br., skupi się na działaniach w telewizji oraz w internecie. Dodatkowo producent, firma Carlsberg Polska, będzie prowadził działania w miejscach sprzedaży.

W telewizji będzie można zobaczyć spoty kręcone z udziałem ambasadora marki Zbigniewa Bartmana na plaży. Reklamy będą emitowane w Polsacie, TVP oraz TVN, jak również w stacjach Discovery i At Media.

Kreację spotów przygotowała agencja Grandes Kochonos, a wyprodukowała je firma Papaya Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"