Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako „naturalne źródło Omega-3” (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreślająca, że jest on naturalnym źródłem kwasów Omega-3. Akcję przygotowały firmy PZL, Ars Thanea, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako „naturalne źródło Omega-3” (wideo)

Reklamy Oleju Kujawskiego podkreślające, że cechuje się on wysoką zawartością kwasów Omega-3, są utrzymane w znanej z poprzednich kampanii tego produktu stylistyce ludowej: modelki w tradycyjnych strojach śpiewają pieśń stylizowaną na ludowej, gotując w kuchni znajdującej się na polu rzepakowym.

W ramach akcji uruchomiono stronę internetową Naturalnezrodlo.pl prezentującą pochodzenie i właściwości kwasów Omega-3 i Oleju Kujawskiego.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i radiu.

Kreacją spotu telewizyjnego - nakręconego przez Marka Rajcę, a wyreżyserowanego przez Iwo Zaniewskiego - zajęła się agencja PZL, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian. Reklamy internetowe i serwis Naturalnezrodlo.pl przygotowała agencja Ars Thanea, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu