Reklamy Oleju Kujawskiego podkreślające, że cechuje się on wysoką zawartością kwasów Omega-3, są utrzymane w znanej z poprzednich kampanii tego produktu stylistyce ludowej: modelki w tradycyjnych strojach śpiewają pieśń stylizowaną na ludowej, gotując w kuchni znajdującej się na polu rzepakowym.
W ramach akcji uruchomiono stronę internetową Naturalnezrodlo.pl prezentującą pochodzenie i właściwości kwasów Omega-3 i Oleju Kujawskiego.
Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i radiu.
Kreacją spotu telewizyjnego - nakręconego przez Marka Rajcę, a wyreżyserowanego przez Iwo Zaniewskiego - zajęła się agencja PZL, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian. Reklamy internetowe i serwis Naturalnezrodlo.pl przygotowała agencja Ars Thanea, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.












