Oleofarm w nowej kampanii promuje C-Vitum (wideo)

Firma farmaceutyczna Oleofarm rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą preparat C-Vitum. Przygotowała ją agencja Ancymony.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oleofarm w nowej kampanii promuje C-Vitum (wideo)

W wybranych stacjach telewizyjnych ruszyła nowa kampania promująca suplement diety C-Vitum.

- 15 sekund reklamy farmaceutycznej to forma pozornie drętwa. Dlatego Klient z pomysłem to skarb... a brief brzmiał tak: „Niech chór śpiewa C-Vitum i niech to będzie czym prędzej w telewizji". Z naszej strony było opracowanie story (o spóźnionej solistce) i cała produkcja w trudnych ograniczeniach czasowych. Wyszło żywo, radośnie, zdrowo – tak, jak chyba powinny wyglądać reklamy, żeby bloki reklamowe stały się nieco prawdziwsze, nieco sympatyczniejsze i bardziej znośne, nawet pomimo tego, że w głowie cały czas słyszę Ceee-Vituuuum... Ceee-Vituuum... to oby takich produkcji więcej - komentuje Michał Gajewski, associate creative director, agencja Ancymony.

 

Za kreację reklamy odpowiada agencja Ancymony, która pracuje dla Oleofarmu od niedawna. We wrześniu emitowane były spoty jej autorstwa promujące D-Vitum Forte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele