Olga Adamkiewicz w zespole Media&Leads

Olga Adamkiewicz dołącza do Media&Leads, firmy specjalizująca się w zaawansowanych technologiach marketingowych i optymalizacji konwersji. Obejmuje stanowisko chief growth officer.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Olga Adamkiewicz w zespole Media&Leads

W roli chief growth officera w Media&Leads Olga Adamkiewicz zajmie się rozwojem działań wspierających pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparciem ich w realnym budowaniu biznesu, dzięki rozwiązaniom Media&Leads. Będzie również odpowiedzialna za wdrażanie rozwiązań zwiększających konwersję, ze szczególnym fokusem na klientach z branży ecommerce.

– Dołączenie do Media&Leads jako chief growth officer to dla mnie nie tylko okazja do wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w e-commerce i marketingu, ale także szansa na współtworzenie przyszłości marketingu opartego na danych 1st Party i zaawansowanych narzędziach personalizacji. Miałam okazję pracować z zespołem Media&Leads jako klient, i jestem przekonana nie tylko o skuteczności proponowanych rozwiązań, ale również o tym, że przyczyniają się one do dynamicznego rozwoju naszych klientów – komentuje Olga Adamkiewicz.

Adamkiewicz z doświadczeniem w biznesie i kampaniach wyborczych

Olga Adamkiewicz ostatnio była prezeską spółki e-commerce Artgeist. W przeszłości zarządzała agencją Assembly Global (ex-Brand New Galaxy). Jest również aktywnym aniołem biznesu oraz doradcą start-up’ów w branżach gamingowych, medtechowych oraz lifestyle. Przez wiele lat wspiera największe organizacje pozarządowe, takie jak Fundację Odyseja Umysłu, WWF Polska, Club30% czy ostatnio - Stowarzyszenie Kobiety w Centrum.

Jako szefowa komunikacji poprowadziła w 2023 kampanię preferencyjną „Kobiety na Wybory”. W 2020 roku kierowała komunikacją podczas kampanii kandydata na prezydenta Szymona Hołowni.

Olga Adamkiewicz w przeszłości pracowała w Jeronimo Martins Polska jako szefowa marketingu drogerii Hebe i aptek Na Zdrowie. Wcześniej przez 8 lat była związana z Procter & Gamble, kolejno pełniła tam funkcje associate brand managera i brand managera w Europie Środkowej.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online