Na nowym stanowisku Olga Gralińska będzie dalej rozwijała działalność agencyjną Generation9, zyskując poszerzone kompetencje operacyjne i strategiczne. Kluczowym elementem jej nowych obowiązków będzie także zaangażowanie w rozwój aplikacji ZODI – innowacyjnego narzędzia do zarządzania działaniami influencer-marketingowymi opartego na sztucznej inteligencji (AI).
Olga Gralińska jest także wykładowczynią na Uniwersytecie SWPS oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, członkinią SPIM, SAR oraz IAB - bierze udział w pracach grup roboczych związanych z rozwojem i regulacjami branży.
Cieszę się, że mogę stawić czoła nowym wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołem i operacjami, ale również mieć wpływ na innowacje technologiczne, które zmieniają nasze podejście do współpracy z influencerami i kampanii z ich udziałem. Razem z moim zespołem i całym Generation9 chcemy tworzyć rozwiązania realnie usprawniające ten obszar i podnosić standardy influencer marketingu w Polsce.

Generation9 to startup specjalizujący się w influencer marketingu, advocacy i współpracy z content creatorami. Bazuje na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, własnej bazie danych influencerów oraz tworzonym inhouse innowacyjnym narzędziu AI do wewnętrznej automatyzacji ofertowania i procesów współprac z influencerami.










