Olga Kozierowska i Kinga Baranowska w kampanii Activii motywującej kobiety (wideo)

Firma Danone w kampanii marki Activia motywuje kobiety pod hasłem „Live InSync”. Jej celem jest wzmacnianie wiary kobiet we własny potencjał i możliwości. W Polsce ambasadorkami akcji zostały Olga Kozierowska i Kinga Baranowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olga Kozierowska i Kinga Baranowska w kampanii Activii motywującej kobiety (wideo)

Marka Activia kampanią „Live InSync”, zwraca uwagę na problem często zaniżonego poczucia własnej wartości wśród kobiet. Celem działań jest zmotywowanie ich do życia zgodnie z ideą InSync - w dialogu z ,,wewnętrznym krytykiem ”  i uwzględnieniem własnego potencjału oraz pozytywnego myślenia o sobie.

Kampanię poprzedziło badanie ponad 16 tysięcy kobiet z 15 krajów, w tym z Polsk, dotyczące tego, co je motywuje, w jakim stopniu korzystają z własnych możliwości i jak osiągają równowagę.  Z badania wynika przede wszystkim, że dla 89 proc. kobiet akceptacja siebie samej ma nieporównywalnie większą wartość niż komplementy od innych. Polki dojrzały do tego, by myśleć, że sukces  - niezależnie od indywidualnych sposobów jego definiowania - pochodzi z wnętrza człowieka, w mniejszym stopniu jest pochodną otoczenia zewnętrznego.

Rozmowy z badanymi kobietami i pogłębione obserwacje ich postaw stały się początkiem zmiany kierunku komunikacji marki Activia i przyczynkiem do realizacji kampanii angażującej konsumentów na poziomie emocjonalnym. Ekspertką wspierającą nową kampanię marki Activia została Olga Kozierowska - mentorka i trenerka biznesu. Natomiast na ambasadorkę inicjatywy wybrano himalaistkę, zdobywczynię dziewięciu ośmiotysięczników – Kingę Baranowską.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie, internecie (m.in. w social media). Spot telewizyjny emitowany od najbliższego poniedziałku zaprezentuje sylwetki kobiet, które dzielą się swoją własną wersją tego, co dla nich oznacza idea życia InSync. W ramach kampanii zaplanowano także działania na platformie Onet.pl. Ich głównym elementem będzie internetowy program prowadzony przez Olgę Kozierowską, goszczącą osiem inspirujących kobiet, które swoim  przykładem będą zachęcać do życia zrównoważonego i pełnego wiary we własne możliwości.

Kreację kampanii powierzono agencji Young & Rubicam. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Natomiast działania PR realizowane są przez agencję Garden of Words, a te w internecie -  przez agencję VML Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela