Olga Robak w nowej roli odpowiada za opracowywanie koncepcji graficznych, projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby bieżącej komunikacji oraz kampanii, a także za przygotowywanie projektów opakowań.
– Olga posiada szerokie doświadczenie w projektowaniu i pracy koncepcyjnej, a jej portfolio obejmuje zarówno działania digitalowe, jak i projekty opakowań. To wartościowe wzmocnienie zespołu kreacji – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.
Robak przez ostatnie ponad 13 lat pracowała w agencji marketingowej Ancy (wcześniej znanej jako Schulz brand friendly), gdzie zaczynała od junior art directora, następnie awansowała na art directora, potem art directora & art leadera, a finalnie objęła stanowisko deputy business unit mangerki&creative lead.
Realizowała projekty dla takich marek, jak: Lubelska, Amundsen, Millhill’s, Maxi Zoo, Wawel, Poczta Polska, 4 Pory Roku, Venus, No36, Serenada, Polskie Koleje Linowe, Dafi, Tygryski, Concept Energy oraz Stolbud. Pracowała dla klientów z sektorów alkoholi, beauty, FMCG, retailu, usług i energetyki.












