Olimpijskie "Lato z Radiem" 2004

Pierwszego dnia lata o godz. 9.00 na antenie Programu 1 Polskiego Radia ponownie zabrzmi "Polka dziadek" - sygnał "Lata z Radiem"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Motywem przewodnim w tym roku będzie sport, zdrowie i ekologia. Gwiazdą weekendowej trasy koncertowej - Budka Suflera. "Lato z Radiem to 33 lata tradycji. Ze skromnego magazynu turystycznego audycja przeobraziła się w wielogodzinny program, któremu towarzyszą ogólnopolskie imprezy plenerowe. Taka formuła bardzo podoba się słuchaczom" - mówi dyrektor Programu 1 PR S.A. Stanisław Jędrzejewski. W związku z odbywającymi się w tym roku Igrzyskami w Atenach - audycje zdominuje sport oraz tematy pokrewne: wypoczynek, zdrowie i ekologia. Maskotką będzie sympatyczny konik. Ukarze się również dziewiąta płyta "Lata z Radiem". Oprócz przebojów usłyszymy Marię Czubaszek i Małgorzatę Raduchę plotkujące o artystach... Co Program 1 zaproponuje słuchaczom w tym roku? "Będziemy rozmawiać z olimpijczykami, spacerować po polskich parkach narodowych, radzić jak zachować zdrowie, młodość i urodę, bić kolejne rekordy, wybierać Miss Lata z Radiem... i przekonywać Państwa do tego, że blondynki da się pokochać" - zapowiada Roman Czejarek, szef audycji. Podobnie jak w latach ubiegłych - w soboty i niedziele w miejscowościach wypoczynkowych odbywać się będą koncerty plenerowe. Imprezy poprowadzi znany i lubiany duet: Zygmunt Chajzer i Roman Czejarek. Na scenie gościć będą olimpijczyków i sławnych dziennikarzy sportowych. Gwiazdą trasy będzie Budka Suflera (oraz jej goście), która podczas "Lata z Radiem" świętować będzie jubileusz 30-lecia! Usłyszymy również "nadzieję roku" - grupę eM, której płyta została wydana przez Polskie Radio. W czasie wakacji ekipa "Lata z Radiem" odwiedzi w sumie 20 miejscowości. "Atrakcji nie zabraknie. Zaplanowaliśmy zabawy tak, by udział w nich mogły brać całe rodziny: i dzieci, i rodzice" - zapewnia Roman Czejarek. Patronat nad "Latem z Radiem" objął Program 2 Telewizji Polskiej. Partnerem prasowym jest wydawnictwo Axel Springer Polska z tytułami: Fakt, Pani Domu, Auto Świat, Newsweek. Sponsorem strategicznym jest Skoda Auto Polska S.A. Pozostali sponsorzy to: Harnaś (Carlsberg Okocim S.A.), PKO Bank Polski S.A., Doskonałe Mleko (Elopak S.A.), Totalizator Sportowy sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"