W maju 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Olivia” (Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 466 841 egz. - to ponad 140 tys. egz. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
- Przeprowadzony wiosną ubiegłego roku relaunch 'Olivii' przynosi coraz lepsze rezultaty. Naszą systematyczną pracę nad tym magazynem dostrzegają zarówno czytelnicy jak i klienci reklamowi. Szczególnie cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży wydania bez dodatku, co świadczy o silnym przywiązaniu czytelniczek do tytułu. - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 440 099 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), który sprzedał się w liczbie 408 008 egz. - o ponad 200 tys. mniej niż w 2005 roku. maj20062005ZKDPSprzedaż ogólemOlivia466841322671Świat Kobiety440099-Poradnik Domowy408008612150Dobre Rady397323371612Claudia390848455401 kwiecień 2006












