OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan

Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetarguna planowanie i zakup mediów grupy Renault-Nissan.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z walki o warty 650 milionów funtów globalny budżet grupywyeliminowane zostały natomiast należąca do Havas agencja MPG,Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe) - informujeserwis Brand Republic.

Teraz OMD i Carat pokażą swoje finałowe prezentacje w przetargu,którym z Paryża zarządza Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnegomarketingu w Renault.

Obecnie Carat obsługuje warty 350 milionów funtówogólnoeuropejski budżet medialny Renault, podczas gdy OMD odpowiadaza zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+