W opublikowanym właśnie raporcie 'The Gunn Report for Media', OMD (Omnicom Media Group) zostało uznane Agencją Roku.
OMD uzyskała wynik 161 punktów, odnosząc zwycięstwo drugi rok z rzędu.
- OMD odnosiło wiele sukcesów na rynkach lokalnych (OMD w Stanach Zjednoczonych zdobyło Grand Prix w konkursie Mediapost's Centre Media Awards for ABC LOST, dwie nagrody w konkursie Effie) i w konkursach międzynarodowych. Na sukces ten złożyły się przede wszystkim nagrody zdobyte podczas tegorocznego festiwalu w Cannes - z przyznanych 20 nagród Media Lions, 3 przypadły w udziale OMD. W sukces ten wkład ma także OMD Poland zdobywając Złotego Lwa za kampanię "Heyah Launch", zyskując ponadto 5 nominacji do nagrody i stając się jednym z trzech domów mediowych na świecie, który otrzymał tyle nominacji - czytamy w informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl.

The Most Awarded Agencies Worldwide in 2005RankAgencyNumber of festivals at whichPoints awards obtained 1OMD291612Starcom MediaVest201503ZenithOptimedia14954Mediacom17805Mindshare14646Mediaedge: Cia13537Universal Mc Cann11368=Carat11358=DDB83510BBDO93311=MPG103111=Leo Burnett62813=Initiative52713=TBWA72715Ogilvy and Mather72416Cossette Media52017Crispin Porter + Bogusky41818J.Walter Thompson51419Wien Nord Pilz51220Saatchi & Saatchi510
The Gunn Report for Media, zestawiający ocenę kreatywnych strategii mediowych przygotowywanych na świecie, co roku publikuje listę zwycięzców najważniejszych konkursów reklamowych (narodowych, regionalnych i światowych) prezentując w ten sposób światowych liderów w branży reklamowej. Ideą tego raportu jest podkreślenie wagi innowacyjnego podejścia w mediach i inspirowanie liderów branży do podnoszenia jakości strategii mediowych na świecie.

W zeszłym roku The Gunn Report for Media także uznał OMD Worldwide za najczęściej nagradzaną sieć domów mediowych na świecie. Kampanie przygotowane przez OMD zwyciężyły wówczas w 14 konkursach, zdobywając 111 punktów, czyli dwukrotnie więcej niż laureat zajmujący drugie miejsce.











