OMD przejmuje od Media Group budżet reklamowy Takeda Polska

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej Takeda Polska. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OMD przejmuje od Media Group budżet reklamowy Takeda Polska

OMD - a konkretnie oddział Macroscope - zajmie się dla Takeda Polska (producenta i dystrybutora takich marek jak Febrisan, Orocal D3, Multi-Sanostol czy Amol) przygotowaniem strategii komunikacyjnej oraz planowaniem i zakupem mediów. Umowa została podpisana bezterminowo.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia brały jeszcze udział domy mediowe Media Group, Initiative Media i MediaOn.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu