On Board PR wypromuje akcję „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”

On Board PR odpowiada za realizację III edycji kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” dla firmy Diageo.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

W tym roku kampania znacznie poszerzy swój zakres i czas trwania. Działania w trzeciej edycji będą prowadzone przez cały rok i uwzględniać będą m.in. współpracę z ekspertami i ośrodkami badawczymi, realizację aktywności w sieci sklepów Real, silną obecność w mediach społecznościowych a także stały kontakt z dziennikarzami w ramach biura prasowego. Celem kampanii tak jak w poprzednich edycjach będzie promocja odpowiedzialnego stylu picia alkoholu. Jednym z głównych elementów akcji będzie zbieranie deklaracji pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”. Do tej pory swój podpis pod deklaracją złożyło ponad 43,000 konsumentów.

Za realizację działań z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów z działu retail & entertainment kierowanego przez Tomasza Lisa.

Umowa ma charakter projektowy. Została podpisana do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"