On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną dla Pharmabest

Agencja On Board Think Kong nawiązała współpracę z koncernem Pharmabest. Poprowadzi dla klienta kampanię edukacyjną „Probiotyk - wybieram świadomie”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół agencji odpowiada za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO. Akcja „Probiotyk – wybieram świadomie” obejmie m.in. media relations, pozycjonowanie i optymalizację treści w wyszukiwarce oraz współpracę oraz przygotowanie strony internetowej. Działania wystartowały 12 czerwca i potrwają do końca roku, z możliwością przedłużenia na kolejne edycje.

- Naszym zadaniem będzie dotarcie z informacją do jak największego grona konsumentów i edukacja w zakresie zastosowania probiotyków - mówi Izabela Sałamacha, kierująca zespołem healthcare communication On Board Think Kong, który pracuje nad kampanią.

Po stronie agencji prace nad kampanią koordynuje Magdalena Owoc-Stojak, consultant w dziale healthcare communication.

Strony nie informują o szczegółach nawiązanej współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+