One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu

Team kreatywny One Eleven po opracowaniu nowej strategii dla marki leku przeciwbólowego Apap (należącej do USP Zdrowie) przygotował dla niej koncept kreatywny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu
Shutterstock.com

Obsługę kreatywną Apapu będzie prowadzić teraz agencja Brasil, która wygrała dotyczący tego przetarg (więcej na ten temat).

- Od stycznia tego roku będziemy się koncentrować wyłącznie na projektach strategicznych i analitycznych. Będziemy współpracować z agencjami reklamowymi i brandingowymi z pozycji partnera i doradcy klienta. To wyklucza budowanie struktur kreatywnych w ramach naszej firmy - komentuje Marcin Bełza, prezes One Eleven.

Ostatnim zadaniem kreatywnym One Eleven będzie przygotowanie egzekucji pierwszych spotów dla marki. Odbędzie się to już przy współpracy z Brasil.

Pracownia koncepcyjna One Eleven od ponad dwóch lat jest parterem strategicznym USP Zdrowie i odpowiada za projekty strategiczne dla jej najważniejszych marek. Działania w obszarze digitalu prowadzi agencja Connectmedica, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały