„One night squad” to autorska produkcja Player Original. - Dziesięcioro polskich celebrytów, znanych z popularnych reality-show, po raz pierwszy spotka się razem w jednym programie. Żadne z nich nie wie, co ich czeka. Zamiast oczekiwanego luksusu, przez dwa tygodnie pokonują kilometry rajskich plaż Zanzibaru i testują swoją wytrzymałość - jakiś czas temu informowało nas biuro prasowe TVN Grupy Discovery.
Wśród uczestników widzowie zobaczą twarze znane m.in. z „Hotelu Paradise”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Warsaw shore”, „Big Brothera” i „Top model”. Będą to: Beata Postek, Łukasz Karpiński, Adrianna Śledź, Magda Wójcik, Anastasiya Yandaltsava, Michał Baryza, Anna Adamczyk, Mikołaj Jędruszczak, Damian Zduńczyk („Stifler”) oraz Piotr Polak („Pedro”). Program poprowadzi dziennikarka Aleksandra Sworowska.

- Programy o charakterze bikini reality cieszą się dużą popularnością w naszym serwisie. Dlatego Player.pl, zdecydował się poszerzyć tę atrakcyjną dla użytkowników formułę i sięgnęliśmy po najbardziej gorące nazwiska z różnych reality show. Nasi użytkownicy zobaczą znanych im bohaterów w zupełnie nowym świetle - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
Program kręcony na Zanzibarze
Zdjęcia do programu realizowane były na przełomie lutego i marca 2021 roku na Zanzibarze. Za produkcję „One night squad” odpowiada firma Golden Media, która m.in. na zlecenie Siódemki na Zanzibarze kręci „Hotel Paradise”.
Z najnowszych informacji wynika, że program do oferty Player.pl trafi w piątek, 28 maja 2021 roku.

Projekt będzie liczył 10 odcinków, premiery będą się odbywały w tygodniowych odstępach po dwa odcinki.
Emisja również w piątkowym prime-time TVN7
Program dostępny również będzie na antenie telewizyjnej Siódemki, ale na chwilę obecną nie wiadomo w jakim paśmie będzie emitowany. Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że program może być emitowany w piątki o godz. 20.00 lub 21.00, począwszy od 4 czerwca 2021 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/40-kontra-20-nowy-show-tvn7-uczestnicy-zasady-programu,7170191765329537a ##
W kwietniu br. serwis Player.pl odwiedziło 3,68 mln internautów, zapewniając 12,6 proc. zasięgu. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.











