Onet zaczyna akcję pomocy reklamodawcom, którzy stawiają na zrównoważony rozwój

Portal Onet (Ringier Axel Springer Polska) rusza z akcją #BiznesKochaŚwiat, wspierającą firmy, które działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Klienci biura reklamy RASP mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” i skorzystać ze specjalnych rabatów.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Akcja ma charakter ogólnopolski. Od środy, 28 kwietnia, klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, których działania wspierają realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami”. Za każde 100 zł przeznaczone na kampanię dotyczącą zrównoważonego rozwoju, otrzymają 25 zł do wykorzystania na kampanię we wskazanych formatach oraz certyfikat. Kolejne 25 zł zasili fundusz na promocję dla „Zaangażowanych Dobroczyńców”, czyli firm, które wprowadziły innowacje lub produkty, które zmieniają świat na lepsze, jednak nie dysponują budżetami reklamowymi.

- Jako jeden z największych wydawców w Polsce, używamy siły naszego głosu, aby mówić o zrównoważonym rozwoju. Uruchamiamy akcję #BiznesKochaŚwiat, ponieważ wierzymy, że trzeba głośno mówić zarówno o problemach współczesnego świata, jak i o rosnącej liczbie inicjatyw, które mają przyczynić się do ich rozwiązania. Wspaniałe rzeczy robią i duże korporacje i mniejsi gracze – warto, aby nasi czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów się o nich dowiedzieli. Innowacje w zakresie ochrony przyrody, walki z wykluczeniami czy na rzecz równouprawnienia, powstają w licznych startupach - ta akcja to również szansa dla nich, aby zaistnieć. W walce o lepszy świat trzeba łączyć siły i działać razem – komentuje Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz group sustainability direktor RASP.

Akcja #BiznesKochaŚwiat wzbogaci działania Ringier Axel Springer Polska, związane z promowaniem idei zrównoważonego rozwoju. Jako członek UN Global Compact, Ringier Axel Springer w Polsce wspiera realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, uruchamiając akcje takie, jak m.in. #NiechŻyjePlaneta, w ramach której namawia do zmiany nawyków i podjęcia konkretnych wyzwań proekologicznych.

W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"