We wtorek Wirtualna Polska opublikowała klip z morskim splashem wykonanym przez osoby pracujące w gdańskim biurze portalu (obejrzyj to). Bohaterowie filmiku wyznaczyli do splasha pracowników innych czołowych portali: Onetu, Interii i Gazeta.pl, zapowiadając, że jeśli konkurenci tego nie zrobią, powinni postawić kolację każdemu użytkownikowi WP.
W środę pojawiło się wideo pokazujące splash w wykonaniu pracowników krakowskiego biura Interii, którzy stojąc w pelerynach i płaszczach przeciwdeszczowych, zostali polani wodą z węża strażackiego. Jednocześnie do splasha nominowali osoby z polskich oddziałów Facebooka, Google i YouTube’a (dwa ostatnie serwisy należą do Google). Jeśli pracownicy globalnych serwisów nie zrealizują i nie opublikują splashowego klipu, mają na tydzień ustawić stronę główną Interii jako startową.

Z kolei pracownicy Gazeta.pl swój spash wykonali w basenie i wyznaczyli do podobnego czynu redakcję „Faktów” TVN i facebookowego fanpage’a „Nagłówki nie do ogarnięcia” oraz pracowników ambasady USA w Polsce
Post
użytkownika
Gazeta.pl
.
W czwartek rano pojawiło się splashowe wideo z pracownikami Onetu, którzy do splasha nominowali... Wirtualnemedia.pl.
Post
użytkownika
Onet
.











