Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Onet opowiada o wartości prawdy w nowej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę

Tematem przewodnim akcji Onetu #WybieramyPrawdę jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego.

Na specjalnie przygotowanej stronie Prawda.onet.pl znajdą się artykuły przygotowywane przez cały zespół redakcyjny Onetu. Przygotowano szeroki wybór materiałów obejmujących różne dziedziny życia - od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, a także w biznesie i polityce.

Onet zaprasza do refleksji o prawdzie i kłamstwie

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty (w wersjach 30-sekundowej i 45-sekundowej), których bohaterowie pokazują np. w mediach społecznościowych wyidealizowane obrazki z swojego życia, które nie wygląda tak jak na zdjęciach. Inni nie mówią prawdy swoim bliskim.

- Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem.  Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi.  My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze - mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Kampania Onetu w mediach

Działania redakcyjne Onetu będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls na kanale Stopklatka oraz w Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads.

Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz "Newsweek", "Fakt", "Przegląd Sportowy", "Komputer Świat" i "Auto Świat".

W ramach kampanii prowadzone będą również działania niestandardowe. Wśród nich będą live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku oraz plansze 360°.

Kampanię przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2Fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"