Onet reklamuje się „non stop” (wideo)

Pod hasłem „Onet non stop” rusza kampania reklamowa portalu Onet.pl. Akcję, obejmującą telewizję, internet, w radio i prasę, Grupa Onet przygotowała wspólnie z firmami Open i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Onet non stop” podkreśla, że portal Onet.pl oferuje różnorodne treści i usługi, które towarzyszą użytkownikom od rana do wieczora, m.in. dlatego że dostępne są zarówno na komputerach, jak też telefonach, tabletach i telewizorach.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), radio (15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich), prasę (tygodniki opinii) oraz internet (m.in. autopromocja na stronach Grupy Onet).

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, media zaplanował dom mediowy Starcom, a ich zakupem zajął się dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.

Według Megapanelu PBI/Gemius w lutym br. Grupa Onet zanotowała 13,16 mln użytkowników i 2,81 mld odsłon, a sam portal Onet.pl -  12,13 mln użytkowników i 2,61 mld odsłon (zobacz szczegółowe dane).

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"