Z badania Megapanel PBI/Gemius (obejmującego jedynie strony i aplikacje największych polskich wydawców internetowych) wynika, że w styczniu br. na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo skorzystało 5,39 mln internautów (real users), o 426,5 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem pomiar nie był jeszcze prowadzony). Wygenerowali oni 124,65 mln odtworzeń krajowych takich materiałów, a każdy korzystał z nich średnio przez 2 minuty i 26 sekund.
W serwisach Grupy Wirtualna Polska treści audio i wideo przyciągnęły w styczniu 4,7 mln użytkowników, o 187,3 tys. mniej niż miesiąc wcześniej. Zanotowały też 78,78 mln odtworzeń krajowych i 1:11 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika.
Przez zdecydowanie najdłuższy czas z treści audio i wideo internauci korzystali w serwisach i aplikacjach wydawców oferujących dostęp do streamingu stacji radiowych. Na stronach Grupy Allegro - GG (w skład której wchodzi Open.fm) ten wskaźnik wyniósł 45:53 minuty, a w przypadku Grupy Interia.pl (obejmującej serwisy rozgłośni z Grupy RMF) - 31:06 minuty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-styczniu-2015-roku ##
Wśród poszczególnych stron i aplikacji zdecydowanymi liderami są Onet.tv i WP.pl. W pierwszym serwisie z treści wideo skorzystało w styczniu 4,38 mln internautów, którzy wykonali 92,95 mln odtworzeń, w przypadku drugiego było to 4,15 mln użytkowników i 57,86 mln odtworzeń.
Z kolei 356,9 tys. użytkowników Open.fm wygenerowało 37,02 mln odtworzeń treści audio i wideo, a każdy korzystał z nich przez 45:53 minuty. W przypadku serwisu RMFon.pl średni czas korzystania wyniósł aż prawie dwie godziny.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-i-gg-z-miliardem-odslon-mobilnych-ulub-pl-pudelek-pl-i-sport-pl-najmocniej-umobilnione-top-20 ##











