Onet znów przed Interią w sporcie. Mocno w górę witryna TVP Sport i sekcja sportowa TVN24.pl

Sekcja sportowy Onetu wyprzedziła analogiczny dział Interii pod względem liczby użytkowników. Mocno wzrosła odwiedzalność portalu TVP Sport i sekcji sportowej TVN24.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Onet znów przed Interią w sporcie. Mocno w górę witryna TVP Sport i sekcja sportowa TVN24.pl

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska)odwiedziło 8,15 mln użytkowników, czyli 27,46 proc. wszystkich polskich internautów, spędzając średnio po 17 minut i 57 sekund.

Sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnęła 7,45 mln użytkowników (25,06 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 20 minut i 58 sekund, analogiczny dział Interii (Grupa Polsat-Interia) - 6,91 mln odwiedzających (23,29 proc. zasięgu), średnio na 10 minut i 38 sekund, zaś Sport.pl, stanowiący sekcję sportową Gazeta.pl (Agora) - 6,35 mln użytkowników (21,39 proc. zasięgu), przeciętnie na 12 minut i 38 sekund.

Znacznie niżej są sekcje sportowe innych portali horyzontalnych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 2,21 mln użytkowników, 7,46 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 50 sekund spędzonych średnio przez każdego, na portalu „Super Expressu” SE.pl - 2,04 mln odwiedzających, 6,89 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na TVN24.pl - 1,94 mln użytkowników, 6,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 18 sekund średniego czasu.

Wśród witryn telewizyjnych kanałów sportowych zdecydowanie najpopularniejszy jest portal TVP Sport. W marcu przyciągnął 4,32 mln internautów (14,57 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 31 minut i 54 sekundy, podczas gdy w witrynie Polsat Sport każdy z 3,32 mln odwiedzających (11,7 proc. zasięgu) spędził średnio 7 minut i 36 sekund.

Natomiast z platformy Flashscore, publikującej na żywo wyniki w trakcie meczów, każdy z 2,79 mln użytkowników (9,42 proc. zasięgu) korzystał przeciętnie przez godzinę, 29 minut i 16 sekund.

grafika

W porównaniu z lutym WP SportoweFakty zyskały 28,3 tys. użytkowników (0,3 proc.) oraz 2 minuty i 3 sekund przeciętnego czasu korzystania (12,9 proc.), a sekcja sportowa Onetu - 422,8 tys. internautów (6 proc.) oraz minutę i 38 sekund średniego czasu (8,4 proc.).

Ten drugi serwis po miesięcznej przerwie wrócił na pozycję wicelidera. Wyprzedził dział sportowy Interii, na którym ubyło 470,9 tys. użytkowników (6,4 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu korzystania o 2 minuty i 15 sekund (26,8 proc.).

Sport.pl osiągnął wzrost o 507,4 tys. użytkowników (8,7 proc.) oraz minutę i 2 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (8,9 proc.), witryna Polsat Sport - o 317,7 tys. internautów (10,6 proc.) oraz minutę i 16 sekund przeciętnego czasu (20 proc.), a dział sportowy portalu „Super Expressu” - o 22,7 tys. internautów (1,1 proc.) i 3 sekundy średniego czasu (2,3 proc.).

Jeszcze mocniej poszły w górę wyniki witryny TVP Sport i sekcji sportowej TVN24.pl. Pierwsza zyskała 876,1 tys. użytkowników (25,4 proc.) oraz 18 minut i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania (135,1 proc.), a druga - 231,3 tys. odwiedzających (13,5 proc.) i 31 sekund średniego czasu (18,5 proc.).

Z kolei na Flashscore przy wzroście liczby internautów o 258,2 tys. (10,2 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego minimalnie zmalał - o 50 sekund (0,9 proc.). Zaś dział sportowy o2.pl zanotował spadek o 252,2 tys. użytkowników (10,2 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania (7,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową