Usługa Online Ekspert pozwala marketerom efektywnie zagospodarować fora internetowe i docierać do konsumentów znajdujących się w fazie ‘consideration’ procesu zakupowego - tuż przed podjęciem decyzji zakupowej.
Usługa Online Ekspert została zbudowana w odpowiedzi na rosnące znaczenie Efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline) – zachowanie konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu aktywnie poszukują w sieci informacji na temat rozważanych marek i produktów.
Mechanika nowej usługi składa się z trzech kroków:
1. Zespół analityczny na bieżąco monitoruje fora internetowe za pomocą SentiOne
2. Lokalizuje konsumentów, którzy pytają o produkty lub usługi danej marki lub jej konkurencji i rozważają dokonanie zakupu
3. Online Ekspert marki błyskawicznie rozpoczyna oficjalną komunikację ze zlokalizowanymi konsumentami - odpowiada kontekstowo na ich pytania, kieruje ich do eksperckich treści na serwisie internetowym marki i inspiruje konsumentów do podjęcia korzystnej dla reprezentowanej marki decyzji zakupowej.

Mechanikę usługi „Online Ekspert” przedstawia poniższe video:
http://www.youtube.com/watch?v=5sL3nSb-aak Online Ekspert reprezentuje markę w sposób oficjalny i całkowicie jawny. Dzięki temu zapewnia marce 100% bezpieczeństwa i nie generuje sytuacji kryzysowych, które mogą być rezultatem niejawnej komunikacji na forach.
Online Ekspert udziela zainteresowanym konsumentom fachowej porady i dostarcza im ekspercką wiedzę – jest docenianym i pożądanym partnerem konsumentów.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej usługi www.onlineekspert.pl











