Specjalizująca się w reklamie typu outdoor, firma OOH.pl podpisała umowę partnerską z zajmującą się przewozem pasażerskim spółką Koleje Mazowieckie. Dzięki temu klienci OOH.pl będą mogli realizować swoje kampanie promocyjne, wykorzystując do tego celu 1193 monitory zamontowane w pociągach, ramki o wymiarach 90 na 30 cm (150), wyklejane plakaty (5 tys.), naklejki na tyłach foteli (10 tys.), naklejki na stolikach (5 tys.), sampling materiałów promocyjnych i oklejanie zewnętrzne pociągów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firma-ooh-pl-zwieksza-zasieg-do-ponad-5-5-tys-nosnikow ##
Reklamy klientów OOH.pl w pociągach Kolei Mazowieckich
W ramach porozumienia materiały reklamowe klientów OOH.pl mogą pojawić się także w pociągach specjalnych: Mazovia, Radomiak, Wiedenka, Łukowianka i Słoneczny.

– Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią COVID-19 w okresie letnich wakacji na tory wraca pociąg “Słoneczny”, który będzie codziennie łączyć Warszawę z nadmorskimi kurortami, zlokalizowanymi między innymi w Ustce czy Gdyni – mówi Damian Wasiłek, Head of Trade &Transit w OOH.pl i dodaje: – Cieszył się on dużą popularnością wśród podróżnych, zwłaszcza ludzi młodych, a w weekendy i podczas zmian turnusów przeżywał prawdziwe oblężenie. Wierzymy, że dzięki niemu, nasi klienci będą mogli osiągać ponadprzeciętne rezultaty prowadzonych kampanii - dodaje.











