Kampania reklamowa firmy doradztwa finansowego Open Finance wsugestywny sposób pokazuje, że na reklamy lokat bankowych można siędzisiaj natknąć wszędzie: na ulicy, w metrze i w internecie. - Wakcji zdecydowaliśmy się podkreślić nasz udział przy wyborze ofertydepozytowej, który w sytuacji, gdy oferty banków zmieniają sięniemal codziennie, jest szczególny - uzasadnia Dariusz Makoszpracownik firmy, który występuje w tej roli pod koniec spotu.
Akcja pod hasłem "Nie oglądaj reklam banków" prowadzona jest wtelewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat 2, TVN, TV4, TVN7, PolsatSport/Extra, TVN24, TVN CNBC, stacje At Media) i internecie(serwisy ogólnopolskie i tematyce finansowej).
Kreację kampanii zaplanowanej do końca marca przygotowałdepartament marketingu Open Finance, a zakupem mediów zajął się dommediowy MediaVest.












