Hasło kampanii: Owocne lato! ma przypominać o zaletachprzetworów owocowych przygotowywanych na bazie cukru białego.
Działania public relations prowadzone są w prasie ogólnopolskieji regionalnej oraz w Internecie. Na potrzeby kampanii powstałymateriały prasowe zawierające tradycyjne, domowe recepturyprzetworów. Poza wypróbowaniem przepisów Czytelniczki i Czytelnicymogą wziąć udział w konkursach, w których nagrodami są zestawy:słoiczki z wizerunkiem owoców, kuchenny fartuszek, rękawica ipodkładka kuchenna.
Działania PR stanowią wsparcie kampanii promocyjnejprzygotowanej dla Südzucker Polska przez agencję Demo EffectiveLaunching.
Kampania obejmie:reklamy w najbardziej poczytnych tytułach kobiecych (Tele Tydzień,Życie na Gorąco, Poradnik Domowy),reklamy w prasie branżowej (Detal dzisiaj, Supermarket News,Wiadomości Handlowe),promocję konsumencką,animacje w punktach sprzedaży,materiały POS w sieciach handlowych oraz hurtowniach.

Krótko:Firma: Südzucker PolskaProdukt: cukier biały marki Cukier KrólewskiCel: przypomnienie o zaletach przetworów owocowych sporządzanych nabazie cukru białegoStrategia i kreacja : Demo Effective LaunchingDziałania public relations: Open MediaŚrodki przekazu: prasa, materiały POS, Internet, animacje wpunktach sprzedaży.











