
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Praktyka pokazuje, że większość produktów oferowanych w normalnym sklepie można kupić taniej w internecie. Różnice w cenie potrafią osiągnąć nawet kilkadziesiąt procent. Dzieje się tak z powodu stosunkowo niższych kosztów prowadzenia e-sklepu, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą sobie pozwolić na znaczne obniżenie marży.Z raportu Boston Consulting Group „Polska Internetowa” wynika, że obecnie rodzima gospodarka internetowa warta jest ok. 36 mld złotych, co stanowi 2,7% PKB. Przy czym wg szacunków analityków docelowo do 2015 roku ma być warta ok. 77 mld złotych, a udział w PKB wynieść 4,1%. Oczywiście gospodarka internetowa to nie tylko handel on-line, ale z lektury raportu jasno wynika, że ten sektor będzie się szczególnie rozwijał – wzrośnie liczba e-sklepów, a także liczba kupujących w sieci.Zakupy w sieci stanowią 2,9% całego handlu detalicznego w Polsce. Pod tym względem reprezentujemy mniej więcej ten sam poziom co Hiszpania i Włochy. Co ciekawe, jeżeli pod uwagę weźmie się ilość transakcji zainicjowanych w sieci, ale dokończonych w tradycyjny sposób (towar znaleziony i zamówiony w sieci, ale odbiór i zapłata w siedzibie sklepu) to okazuje się, że internet kształtuje ok. 9% handlu detalicznego w Polsce. Więcej informacji: http://kupteraztaniej.pl/wiadomosc/Oplaca-sie-robic-zakupy-w-internecie-2341706.html . Przy powoływaniu się na analizę, prosimy o podanie źródła Bankier.pl.Łukasz PiechowiakRedaktor Bankier.ple-mail: l.piechowiak@bankier.pl

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
