Opoczno tworzy z pasją

Opoczno S.A. rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową swoich nowych kolekcji płytek Diuna, Matta i Ałtaj.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Motywem przewodnim wszystkich spotów jest hasło: "Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji".

"Dbamy o Wasz dobry nastrój" jest kampanią produktową, której głównym celem jest promocja nowych kolekcji płytek ceramicznych Opoczna. Każdy spot reklamowy, skierowany jest do innej grupy naszych klientów i prezentuje płytki o odmiennym charakterze, wzorze i przeznaczeniu. Są to produkty, które zaspokajają preferencje różnych klientów. - Każda kolekcja zrodziła się z pasji do tworzenia niepowtarzalnych płytek i skierowana jest do osób mających dobry gust, otwartych na nowe pomysły i lubiących stosować ciekawe rozwiązania przy wykańczaniu wnętrz - powiedział Daniel Szafulera, kierownik marketingu firmy Opoczno S.A.

Kampania telewizyjna jest kontynuacją obecności firmy w mediach ogólnopolskich i w sezonie letnich prac remontowo-wykończeniowych będzie silnym wsparciem sprzedaży produktów marki Opoczno.

Inspiracją do stworzenia trzech spotów reklamowych były wspomnienia z podróży do dalekich krajów. Matta to płytki nawiązujące do kultury dalekiego wschodu. Ich orientalny klimat przywodzi na myśl wspomnienia z kraju "Kwitnącej Wiśni". Diuna to kolekcja z piasków pustyni, z motywami wielbłądzich karawan, tak charakterystycznych dla tajemniczego Egiptu. Trzecia kolekcja - Ałtaj, w której motywem przewodnim jest aromatyczna kawa, kojarzy się z gorącymi tropikami Indii, Ameryki Północnej i Środkowej. Motywem przewodnim filmów jest hasło: "Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji". - Chcieliśmy przywołać pozytywne wspomnienia widza, dlatego nawiązaliśmy do dobrze kojarzących się mmejsc wakacji. W wielu z nas drzemie natura podróżnika, i dlatego chcemy mieć w swoim otoczeniu motywy kojarzące się z niezapomnianymi ekspedycjami" - dodaje Daniel Szafulera.

Kampania obecna będzie w TVP 1 i TVP 2 oraz TVN i Polsat. 15 sekundowe spoty są kontynuacją kampanii prasowej rozpoczętej w marcu. Reklamy prasowe nowych kolekcji Opoczna obecne są także w magazynach wnętrzarskich: Dobre Wnętrze, Dom&Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty.

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa, a zakupem mediów zajęła się firma OMD Macroscope.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"