Kampania reklamuje ofertę, w ramach której do pakietu telewizyjnego w Orange Love można dodatkowo dokupić dostęp do sześciu stacji Canal+. W promocji przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące dostęp do tych kanałów przez 3 miesiące jest darmowy (potem płaci się za nie 39,99 zł miesięcznie).
Reklamy podkreślają, że w stacjach Canal+ transmitowane są m.in. rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów i ligi angielskiej. Dlatego w spocie różne osoby w codziennych sytuacjach udają grę w piłkę.
Jednocześnie trwa kampania z udziałem Marcina Dorocińskiego, w której reklamowany jest pakiet Orange Love z telewizją 4K obejmujący trzy miesiące darmowego dostępu do stacji HBO i serwisu HBO GO.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-rezygnuje-z-cdma-tylko-wybrani-klienci-moga-wypowiedziec-umowy-jedynie-ci-ktorzy-stracili-dostep-do-sieci ##

Tłem muzycznym wszystkich spotów jest refren piosenki „All you need is love”. Oferta Orange Love została wprowadzona do sprzedaży w połowie lutego br. - jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak też firm.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje należące do TVN, TVP i Polsatu) oraz kinach (sieci Multikino i Helios).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland, produkcją spotów - zajął się dom produkcyjny Banana, a postprodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands)











