W spocie Robert Górski i Mikołaj Cieślak podczas wakacyjnego wyjazdu sprzeczają się, czy naleśniki zwija się w trójkąty czy w rulony. Kelnerka sugeruje im, żeby sprawdzili w internecie, jak jest naprawdę.
Kampania wspiera promocję w Orange Free na Kartę, w ramach której na start dostaje się 6 GB pakietu internetowego, a potem przy każdym doładowaniu otrzymuje się gratisowy pakiet. W przypadku doładowania za 200 zł pakiet wynosi aż 100 GB, można z niego korzystać przez pięć miesięcy.
To kolejna reklama Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. W poprzedniej rozmawiali z damą z gronostajem, a we wcześniejszej - z Mikołajem Kopernikiem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-orange-na-karte-trzeb-placic-za-roaming-w-ue,7171452179199617a ##
Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.










