Spot z nowej kampanii Orange na kartę pokazuje Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka podczas zimowej wycieczki w góry. Cieślak narzeka na zimno, natomiast Górski zachwyca się widokami i zapewnia, że może tu zostać bez kresu.
Reklama podkreśla, że w Orange na kartę po doładowaniu za 15 zł użytkownik może korzystać przez 31 dni z nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci krajowych oraz 15 GB pakietu internetowego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-zimowe-promocje,7170391282583681a ##
Poprzednia kampania reklamowa Orange na kartę z udziałem Górskiego i Cieślaka była prowadzona jesienią ub.r.

Działania reklamowe Orange Polska obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację reklam Orange na kartę odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.
Na koniec września Orange Polska było 4,92 mln aktywnych kart SIM w modelu prepaidowym, o 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/haitong-rekomendacja-orange-polska-kupuj-cene-ustala-na-7-2-zl-ponad-1-mld-zl-za-udzialy-fiberco,7170392206538369a ##
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował spadek przychodów rok do roku o 2,7 proc. do 2,8 mld zł, i 742 mln zł zysku EBITDAaL po uwzględnieniu kosztów leasingu. Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników.










