W spocie Mikołaj Cieślak zachęca Roberta Górskiego do kąpieli w przerębli, przekonując, że może się zanurzyć tylko do połowy. Ma to podkreślać, że w ramach obecnej promocji w Orange na kartę można korzystać przez 31 dni z nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów oraz 15 GB pakietu internetowego za 15 zł, czyli o połowę taniej niż poprzednio.
Promocję można aktywować, wysyłając SMS o treści START pod numer 815. Oferta będzie obowiązywała do końca lutego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nju-mobile-w-orange-polska-ma-1-mln-uzytkownikow-abonament-popularniejszy-niz-na-karte,7170774319163009a ##
W poprzedniej kampanii Orange na kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak wcielali się w kolędników.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 24 stycznia, jest realizowany w telewizji, internecie (m.in. w mediach społecznościowych) i radiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa, spot - wyreżyserowany przez Michała Gazdę - wyprodukowało Graffiti Films, postprodukcją zajęło się studio Coloroffon Film, aa udźwiękowieniem - studio Lunapark.
Za planowanie i zakup mediów dla Orange Polska odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-nowa-strategia-engage-2025-rozwoj-5g-sztuczna-inteligencja-i-zarzadzanie-wiezami-do-stacji-bazowych-jakie-plany-rozwoj-5g-spolki-towercos,7170800313226881a ##
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).











